понедельник, 28 октября 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні
можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання - а саме, зрозуміти, значення терміна "Фасилітація." Фасилітація (англ. facilitate- полегшувати, сприяти) – стиль
педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під
час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині
в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні
комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.  Дослідження процесу навчання учнів свідчить, що вони навчаються
краще тоді, коли вчителі формують у них навички, ознайомлюють
зі змістом та стратегіями, за допомогою яких можна самостійно
вирішувати завдання, чого раніше не могли виконати без допомоги
більш досвідченого та обізнаного однолітка чи вчителя.
Л. Виготський (1978 р.), прогресивний російський мислитель та
психолог, називає зону, де учні мають утруднення при вирішенні
проблем, яких не можуть розв’язати самостійно, – «зоною
найближчого розвитку». Ця зона є найближчою до учнівських
можливостей. Термін скафолдінг(scaffolding- англ. – будівельне
риштування, підпорки), який уперше був запропонований Джеромом
Брюнером (Jerome Bruner), базується на теорії «зон найближчого
розвитку» Л.Виготського. Цей термін використовується вчителями для
того, щоб описати методи й інструменти, якими вони користуються
при навчанні учнів для допомоги їм бути успішними при вирішенні
завдань та проблем. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий